در جهت ارتقاء سطح علمی و دانش عمومی

آمار مطالب

کل مطالب : 257
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 17
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 436
بازدید سال : 1159
بازدید کلی : 518840

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


نویسنده : برات دشتی
تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1392
نظرات

 


زنجبیل گیاهی است سرشار از خواص فوق‌العاده. زادگاه آن آسیای جنوب شرقی است. ریشه‌ی زنجبیل تازه را می‌توانید در طول سال تهیه و استفاده کنید.

مغز یا همان گوشت ریزوم زنجبیل زرد، سفید یا قرمز رنگ است. این گیاه عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد که به سلامتی‌تان خدمت زیادی می‌کند. در واقع سال‌ها در طب سنتی از ریزوم زنجبیل به عنوان دارو و برای درمان بسیاری از مشکلات استفاده شده است.

این روزها محققان بررسی‌های زیادی در خصوص زنجبیل و خواص آن انجام می‌دهند و خواص درمانی آن را به اثبات رسانده‌اند. در این مطلب قصد داریم از زوایای مختلف به فواید زنجبیل نگاه کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

 
زنجبیل برای درمان سرطان تخمدان

این ادویه‌ی پرطرفدار به درمان سرطان تخمدان کمک می‌کند. نتایج پژوهش‌هایی که در مرکز مطالعات سرطان در دانشگاه میشیگان آمریکا انجام شده است نشان می‌دهد که پودر زنجبیل روی سلول‌های سرطانی تأثیر می‌گذارد و به از بین بردن آن‌ها کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم در تهیه‌ی غذاهایتان از این ادویه‌ی پرخاصیت استفاده کنید. می‌توانید یک نوک انگشت از آن را به شیر یا چایتان اضافه کنید. در تهیه‌ی کیک و شیرینی نیز از این ادویه‌ی پر خاصیت استفاده کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : برات دشتی
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392
نظرات

ویژگی‌های معلم در قرن 21

مقدمه ..

در این فضای آموزشی عقیده بر این است که به منظور تدوین استانداردها بالاخص در یک کلاس و فضای آموزشی باید برنامه و نیازهای فراگیران لحاظ گردد. محیط آموزشی لازم است با تکنیک های جدید آموزشی آراسته گردد، زیرا عقیده بر این است که انطباق های خلاق پویا به طور مؤثری در فضای کیفی آموزشی تأثیر دارد. انطباق های خلاق می توانند برنامه های درسی را به یکدیگر مرتبط کنند و مفاهیم عینی- ذهنی را عینی تر سازند و برخی درس ها و محتواها در فضای مناسب که بر اساس استانداردها غنی شده اند بر یادگیری تأثیر به سزایی دارد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : برات دشتی
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392
نظرات

چگونه سرعت رايانه خود را زياد كنيم؟

در نظر بگيريد كه سرعت كامپيوتر شما مرتباً كمتر و كمتر مي شود، برنامه‏هاي نرم‏افزاري زمان زيادتري براي...

در نظر بگيريد كه سرعت كامپيوتر شما مرتباً كمتر و كمتر مي شود، برنامه‌هاي نرم‌افزاري زمان زيادتري براي اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به يك سايت در اينترنت، بسيار طولاني مي‌شود. اتصال به شبكه اينترنت، هميشه مقصر و علت اصلي در پايين آمدن سرعت كامپيوتر نيست، بلكه خود كامپيوتر، مهمترين علت آن است. تعداد برنامه‌ها، فايل‌هاي قديمي و حتي تنظيمات اشتباه، از دلايل كم شدن سرعت كامپيوتر هستند.

6 نكته مهم زير به كامپيوتر شما سرعت مي‌بخشند.

۱) استارت سريع!
اگرعمل shutdown در كامپيوتر درست انجام نشود، كامپيوتر در استارت بعدي، براي اينكه ‌هارد را از لحاظ داشتن خطا يا اشتباه چك كند، با برنامه scandisk استارت مي شود كه مستلزم صرف زماني طولاني است. براي اينكه از اجرا شدن scandisk جلوگيري كنيد، به ترتيب زير عمل كنيد :
از منوي استارت بر روي RUN كليك كرده و بعد دستور msconfig را اجرا كنيد. سپس قسمت system configuration program را باز كنيد و در قسمت Register, general كليك كنيد و سپس فرمان scandisk after error by shutdown disabled را فعال كنيد. در آخر، همه پنجره‌ها را با دستور ok ببنديد و ويندوز را دو

۲) از كار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سيستم
اگر كامپيوتر شما هنگام بالا آمدن سيستم، آهنگ پخش مي كند، در صورتي كه آن را از كار بيندازيد، كامپيوتر سرعت بيشتري خواهد داشت. براي اين كار، به ترتيب از start/setting/controlpanel قسمت sounds and multimedia را انتخاب كنيد. پس از آن، پنجره‌اي باز مي‌شود. در آنجا مشخص شده است كه كدام قسمت‌ها به همراه پخش آهنگ عمل مي‌كنند. قسمت‌هايي كه با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلندگويي را در كنار خود دارند. بر روي قسمت‌هايي كه مي‌خواهيد پخش آهنگ آنها را غير فعال كنيد، مارك بزنيد. سپس از منوي name كه در زير آن قرار گرفته است، دستور none را انتخاب كنيد.

3)باره استارت كنيدDefragmen كردن ‌هارد با دستور Defragment ‌هارد كامپيوتر خود را مرتب كنيد. خود اين كار، زمان مي برد، ولي در عوض، سرعت كامپيوتر شما را بالا خواهد برد. براي اين كار از منوي استارت programs/Accessories/system tools/diskdifragmenter را كليك كنيد. نكته: پس از شروع عمل Defragment، كامپيوتر را به حال خود بگذاريد و هيچ كار ديگري با آن انجام ندهيد

تعداد بازدید از این مطلب: 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


من از دار المومنین ،دارالولایه سیستانم شهر دوستداران اهل بیت (ع) آنجا که شور و شوق بود، صداقت و مردانگی را چار می زدند ،شهر دوستی بود و شجاعت ،شهر زادگاه رستم نام آورترین چهرهٔ اسطوره‌ای در شاهنامه ی فردوسی و به تبع آن برترین چهرهٔ اسطوره‌ای ادبیات فارسی (فردوسی )، سرزمین یعقوب لیث صفاری کسی که ایران را از یوغ اعراب رهانید.من سیستانی ام و آرمانم آبادانی فرهنگ و تاریخ سیستان،بیایید تا رستمانه سیستان را آباد کنیم. سیستانیم ، سیستان همه دلخوشی های من است.دارای تحصیلات عالی در رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی ،از خدمتگزاران مردم در آموزش عالی و دارای سوابق خدمتی در آموزش و پرورش می باشم، سعی دارم از طریق دنیای مجازی اطلاعات لازم در این زمینه را به نظر دوستداران برسانم امید است دوستان در هر چه پر بار شدن این سایت مرا همراهی نمایند .منتظر نقطه نظرات سازنده شما هستم. در كوچه تنهایی تو را می خوانم از پشت پنجره های بسته تو را می خوانم هنگامی كه قاصدك می آید با او نام تو را فریاد می زنم با شاپركها در آسمان آبی هم صدا می شوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود